namakudino


lesson 1
July 24, 2009, 6:14 am
Filed under: fun

Semakin hari semakin banyak kerja di ofis.Hingga kan blog pun lama dah tak terupdate.Kepala dah pening fikiran pun runsing.Dalam keributan yang melanda diri ku hari demi hari,aku pun mula tercari cari sesuatu yang boleh menenagkan fikiran ku.Lalu terpancar lah idea dari kepala otak ku untuk mengedit  gambar yang telah lama aku ingin buat.Tapi selalu fail.haha.Sekarang dah boleh dah.Tapi masih kurang lagi hasil nya.Dan ini lah hasil nya yang aku dapat(gambar kat bawah).Gambar ni  aku buat untuk testing jer.Insyaallah next time boleh buat yang lebih cantik lagi..

hasil pembuatan kali ini tidak berapa memuaskan.Tapi ini lah yang terdaya aku buat.hehe.Kalau ada apa² cadangan dan komen,jangan lah segan² ke ruangan yang di sediakan.kalau nak tengok yang lain-lain lagi klik kat sini


4 Comments so far
Leave a comment

nak raged..aku pun lom pas2 juak editing cmtowk..4 thumbs up for u..ko nang rajin..

p/s: tedah ku nangga ct jd x berkaki..hehe

Comment by fareezkario

haha tq kwn.alu 4 thumbs up..ya nang jarik kaki skali lah nait.haha.aku tauk kau dah pas tp ko sengaja xmok ngeso kehebatan kau ya.haha

Comment by namakudino

hye..:)this pic very nice..i like..hee:) nak join wak photoshot tok..hik..

Comment by yatieymieyra

sila²..hehe

Comment by namakudino




Leave a comment